تبلیغات

ویتامین D -آکا

.

1394/12/26

آموزش بدنسازی ، بدنسازی ،سایت ورزشتغذیه ورزشکاران و اصول تغذیه در ورزش ,[categoriy]

ویتامین D -آکاویتامین D -آکا

آکاایران: ویتامین D

آکاایران: ویتامین D
توصیه مصرف;مردان و زنان ۱۹-۵۰ سال: ۵ UG / روز (۲۰۰ IU / در روز)
به گزارش آکاایران: مردان و زنان ۵۱-۷۰ سال: ۱۰ UG / روز (۴۰۰ IU / در روز)
مردان و زنان> 70 سال: ۱۵ UG / روز (۶۰۰ IU / در روز)
حفظ سطح کلسیم و فسفر در بدن، در نتیجه کمک در تشکیل استخوان و دندان مانع از بیماری های تغییر شکل استخوان، مانند نرمی استخوان در کودکان و نرمی استخوان در بزرگسالان کمک در عملکرد سیستم ایمنی بدن، رشد سلول و رشد جنین به تازگی، کشف شده خطر ابتلا به سرطان را پایین می آورد
بهترین منابع غذایی در پوست بر قرار گرفتن در معرض اشعه UV در مقابل نور خورشید سنتز منابع ماهی های چرب، مانند روغن کبد ماهی کاد، ماهی آزاد، ماهی تن، ساردین، ماهی خال مخالی برخی از صبحانه شیر و غلات غنی شده با ویتامین D زرده تخم مرغ، جگر گوساله، پنیر سوئیسی.

,[categoriy]

تغذیه ورزشکاران و اصول تغذیه در ورزش -


فروش اسکریپت

اسکریپت مجله تفریحی فان سیتی به فروش میرسد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه زیر مراجعه کنید.

فروش اسکریپت

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات


جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار