تبلیغات

افزايش تقاضاي محصولات، عامل اختلاف قيمت بازار و کارخانه

افزايش تقاضاي محصولات، عامل اختلاف قيمت بازار و کارخانه

ايران جيب/ معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو علت اختلاف قيمت بازار و کارخانه را ناشي از افزايش تقاضاي محصولات ايران خودرو دانست و گفت: امسال در همکاري با پليس راهور ناجا، از ابتداي زمستان، انواع توليدات ايران خودرو با مدل سال 96 عرضه مي شود.
مصطفي خان کرمي با تاکيد بر اين که تغيير مدل محصولات در اين زمان از سال بي سابقه است، گفت: اين اقدام موجب افزايش رضايت مشتريان و همچنين ايجاد زمينه‌هاي شفافيت و يکپارچگي داده هاي اطلاعاتي خودرو و مدل در سيستم ناجا و شرکت هاي خودروساز شده است.

وي رشد بي سابقه ثبت نام در روش هاي پيش فروش را نشان دهنده اعتماد مشتريان به ايران خودرو و استقبال آنان از انواع محصولات اين شرکت دانست و با اعلام رشد 34 درصدي توليد محصولات مختلف در سال جاري اظهار کرد: امسال در فروش محصولات نيز رشد 40 درصدي را تجربه کرده ايم.

خان کرمي رشد توليد و عرضه مناسب محصولات، محدود شدن موجودي محصول در پارکينگ و استقبال مشتريان وفادار از طرح هاي مشارکت در توليد را نشان دهنده رونق خودروسازي به عنوان پيشران اقتصاد کشور دانست و گفت: سه ستاره شدن محصولات توليدي رانا، گروه پژو 206 و هايما و برنامه ريزي براي ارتقاي کيفي تمامي محصولات، حاصل توجه ويژه به مقوله کيفيت در ايران خودرو است.
معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو ادامه داد: ايران خودرو خود را متعهد به پاسخگويي و احترام به نظرات ارزشمند مشتريان و افزايش رضايتمندي آنان مي داند.

خان‌کرمي اجراي شرايط متنوع فروش نقدي و اعتباري را زمينه ساز خودرو دار شدن گروه هاي مختلف درآمدي عنوان و تاکيد کرد: با اين که مجوز افزايش قيمت از سوي شوراي رقابت صادر شده بود، ايران خودرو براي حفظ شرايط بازار اقدامي براي کليه محصولات انجام نداد.
وي درباره روش هاي فروش گفت: عرضه محصولات ايران خودرو به روش هاي پيش فروش، فروش فوري با شرايط نقد و در برخي موارد به صورت نقدي و اعتباري انجام مي شود.

خان کرمي افزود: اين روش ها از طريق شبکه گسترده نمايندگي هاي ايران خودرو در سراسر کشور و همچنين پايگاه اينترنتي فروش محصولات ايران خودرو در دسترس عموم شهروندان قرار دارد.
معاون فروش ايران خودرو ادامه داد: محدود شدن برخي روش ها مانند نقد و اعتباري به شبکه نمايندگي ها به جاي پايگاه اينترنتي به دليل ماهيت اين قراردادها و لزوم اعتبار سنجي دريافت چک و مدارک مرتبط با روش پيش بيني شده است.

وي افزود: ايران خودرو به دنبال افزايش کيفيت در فرآيند تامين و توليد بوده و از روش هاي متنوع فروش براي رضايت مشتريان استفاده مي کند.
معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو اظهار اميدواري کرد: با اجراي رويکردهاي درست از تاثير نوسانات مقطعي قيمت در زنجيره تامين جلوگيري کرده و تعهدات خود را به موقع انجام دهيم.



با کانال تلگرامي «آخرين خبر» همراه شويدمنبع: ايران جيب

فروش اسکریپت

اسکریپت مجله تفریحی فان سیتی به فروش میرسد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه زیر مراجعه کنید.

فروش اسکریپت

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات


جدیدترین اخبار

در انتخاب و نمایش محتوا هیچ دخالت انسانی وجود ندارد لذا از شما خواهشمندیم در صورتی که این مطلب را مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران است به ما گزارش کنید.