تبلیغات

برای کنکور چه بخوریم؟ 2 خوراکی عالی برای کاهش استرس کنکور -آکا

آکاایران: کم کم به آزمون سرنوشت ساز کنکور! نزدیک می شویم و استرس یکی از دغدغه های کنکوری هاست، اگر میخواهید استرس خود را کاهش دهید این دو خوراکی را در رژیم خود قرار دهید.

به گزارش آکاایران: این خوراکی استرس شما را حذف می کند و بخصوص در این فصل برای دانش آموزانی که امتحان و کنکور دارند ….


عسل و خرما در کاهش اضطراب کنکوری ها مفید است

یک متخصص تغذیه گفت: مصرف عسل و خرما همراه با شیر علاوه بر رساندن انرژی به دانش آموزان کنکوری به کاهش اضطراب و استرس آنها نیز کمک می کند.

علی شمس نورایی در گفت و گو با فارس اظهار داشت: دانش آموزان کنکوری از مصرف زیاد شیرینی ، چیپس، پفک، تنقلات ناسالم، نوشیدنی های گازدار و حاوی کافئین یا مواد انرژی زا پرهیز کنند.

همچنین بخوانید: چگونه استرس کنکور را کم کنیم؟

وی گفت: مصرف تنقلات ناسالم ممکن است آثار مثبت گذرا داشته باشند ولی پس از مدتی کوتاه عوارض گوارشی، اضطراب، هیجان، سردرد و عدم تمرکز را به دنبال خواهد داشت.

این متخصص تغذیه اضافه کرد: مصرف شیر و لبنیات، تخم مرغ، حبوبات و غلات، مواد پروتئینی، سبزی ها و میوه ها موجب بهبود سلامت جسم و ذهن می شود و به افزایش توان مغز کمک می کند.

,[categoriy]

شمس نورایی بیان داشت: مصرف عسل و خرما همراه با شیر علاوه بر رساندن انرژی به دانش آموزان کنکوری، ویتامین ها و عناصر ضروری آنها را تأمین می کند و در کاهش استرس مفید است.

وی ادامه داد: مصرف ماهی، میگو، جگر، گوشت و حبوباتی مثل عدس که حاوی آهن، اسید فولیک، کلسیم، فسفر و سایر مواد ریز مغذی هستند به کاهش کم خونی، اضطراب و افزایش توان یادگیری، حافظه و تمرکز کمک می کند.

فروش اسکریپت

اسکریپت مجله تفریحی فان سیتی به فروش میرسد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه زیر مراجعه کنید.

فروش اسکریپت

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات


جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار