تبلیغات

گوناگون/ شما مثل کدام حيوان مي خوابيد؟

گوناگون/ شما مثل کدام حيوان مي خوابيد؟

برترين ها/ آيا کسي تا به حال به شما گفته که مثل خرس مي خوابيد؟ خب بايد بگوييم که ممکن است حق با آن ها باشد! طبق گفته متخصص خواب، دکتر مايکل برئوس، روند روزمره ما مي تواند به چهار حيوان: خرس، شير، گرگ و دلفين تقسيم شود. هر حيوان نماينده يک کرنوتايپ است که ريتم بيولوژيک منحصربفرد ماست و زماني که ما بيشترين بازده را داريم، به احتمال زياد براي ورزش و همين طور زماني که نياز به خواب داريم را تنظيم مي کند.
دکتر برئوس يک امتحان ساده و سرگرم کننده تنظيم کرده که نشان مي دهد کدام حيوان بهترين توصيف کننده روند روزمره شماست. کرنوتايپ خود را کشف کنيد، اين امتحاني است که ممکن است واقعا روي بازده و بهره وري شما تاثير داشته باشد. براي مثال آيا شما صبح زود آگاه تر و آماده ارسال ايميل هستيد؟ آيا نياز به يک چرت عصرگاهي داريد يا درمعرض طوفان مغزي ايده هاي جديد هستيد؟ بياييد حيوانات خواب را پيدا کنيم و بفهميم چطور مي توانيم ساعت درونيمان را دنبال کنيم؟

خرس
خرس ها نياز به 8 ساعت خواب کامل دارند تا بتوانند در طول روز فعاليت کنند. خبر خوب اينکه آن ها از 20 دقيقه چرت بعد از ظهر نيز بهره مند مي شوند. کساني که خرس هستند در انجام کارهاي سخت و ايميل زدن از ساعت 10 صبح تا 12 ظهر بيشترين بهره وري را دارند. خرس ها اوايل شب به باشگاه نياز دارند درحالي که درست بعد از شام به يک ساعت طوفان مغزي دچار مي شوند.

شير
شيرها با انرژي زيادي از خواب بيدار مي شوند و برنامه ريزي روز خود را 7 صبح انجام مي دهند. برگزاري جلسات و پروژه هاي جديد همگي در اواسط بعدازظهر اتاق مي افتد اما همه اين فعاليت ها به اين معني است که شيرها تا شب خسته مي شوند، بنابراين آن ها زودتر از همه حيوانات به رختخواب مي روند، حدود ساعت 10:30 شب.

گرگ
بيشتر شب را مثل جغد بيداريد؟ احتمالا شما يک گرگ هستيد. آن ها به دوبار آلارم نياز دارند تا آن ها را از رختخواب بيرون بکشد و ديرتر از ساير حيوانات براي کار آماده مي شوند و سرکار مي روند. بيشتر ايده هاي بزرگ بعد از ناهار و با شام ساعت 8 شب به سراغ آن ها مي آيد. گرگ ها نيمه شب به خواب مي روند و صبح ها با زنگ ساعت از خواب بيدار مي شوند.

دلفين
اگر از بي خوابي رنج مي بريد يا خوابتان سبک است احتمالا يک دلفين هستيد. دلفين ها زود بيدار مي شوند و کار خلاقانه خود را بعد از صبحانه و قهوه انجام مي دهند. آن ها ممکن است به يک پياده روي سريع بعدازظهر نياز داشته باشند تا خواب آلودگي را از آن ها دور کند و بتوانند در فعاليت هاي ذهني و رواني خود غرق شوند. مديتيشن و يوگا بعد از کار به استراحت دلفين ها کمک مي کند قبل از اينکه حوالي ساعت 11:30 شب به خواب روند.



با کانال تلگرامي «آخرين خبر» همراه شويدمنبع: برترين ها

فروش اسکریپت

اسکریپت مجله تفریحی فان سیتی به فروش میرسد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه زیر مراجعه کنید.

فروش اسکریپت

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات


جدیدترین اخبار

در انتخاب و نمایش محتوا هیچ دخالت انسانی وجود ندارد لذا از شما خواهشمندیم در صورتی که این مطلب را مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران است به ما گزارش کنید.