تبلیغات

غذاي اصلي/ طرز تهيه کتلت رژيمي براي کساني که چربي خون بالا دارند

غذاي اصلي/ طرز تهيه کتلت رژيمي براي کساني که چربي خون بالا دارند

بيتوته/ کتلت يکي از خوشمزه ترين غذاهاي ما ايرانيان است ولي چون در آن از تخم مرغ و گوشت قرمز استفاده مي شود براي کساني که مشکلاتي مانند کلسترول بالا دارند زياد مناسب نيست. به همين بهانه در اين مقاله يک کتلت کاملا رژيمي را به شما آموزش مي دهيم.

مواد لازم براي تهيه کتلت رژيمي:
سيب زميني 4 عدد متوسط
پياز 2 عدد
پودر سوخاري 2 قاشق غذاخوري
نمک، فلفل، ادويه و زردچوبه به مقدار لازم
ريحان و مرزه خشک شده 1 قاشق غذاخوري پودر شده
روغن کنجد براي سرخ کردن به مقدار لازم

طرز تهيه کتلت رژيمي براي بيماران کلسترول بالا:
در طرز تهيه اين کتلت به دليل استفاده نکردن از تخم مرغ و گوشت قرمز يک غذاي عالي و رژيمي براي کساني است که چربي خون و کلسترول بالايي دارند. به همين دليل هم براي سرخ کردن کتلت ها از روغن کنجد طبيعي استفاده مي شود.
چون در اين کتلت از هيچ گونه گوشتي استفاده نشده است مي تواند يک غذاي عالي براي گياهخواران باشد. گياهخواران عزيز مي توانند سبزيجاتي مانند پيازچه را خرد کرده و به مايع کتلت اضافه کنند.
سيب زميني ها را پوست کنده و با رنده ريز رنده کنيد.
پياز را هم مانند سيب زميني رنده کنيد.
سيب زميني رنده شده، پياز رنده شده، نمک و فلفل و ادويه، ريحان خشک شده و پودر سوخاري را با هم مخلوط و خوب ورز دهيد.
از اين مايع به اندازه گردوهاي بزرگ کف دست تان باز کرده و در روغن کنجد سرخ کنيد.



با کانال تلگرامي «آخرين خبر» همراه شويدمنبع: بيتوته

فروش اسکریپت

اسکریپت مجله تفریحی فان سیتی به فروش میرسد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه زیر مراجعه کنید.

فروش اسکریپت

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات


جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار

در انتخاب و نمایش محتوا هیچ دخالت انسانی وجود ندارد لذا از شما خواهشمندیم در صورتی که این مطلب را مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران است به ما گزارش کنید.