تبلیغات

مهارت زندگي/ ۷ روش محبوبيت در شبکه هاي اجتماعي

مهارت زندگي/ ۷ روش محبوبيت در شبکه هاي اجتماعي

بازده/ هر چيزي قانوني دارد حتي شبکه هاي اجتماعي. براي رسيدن به محبوبيت در شبکه هاي اجتماعي نيز قوانين و راه‌هايي وجود دارد که با پيروي از آن‌ها و رعايت کردنشان مي‌توانيد از لذت محبوبيت در شبکه هاي اجتماعي بهره مند شويد. با ما در اين نوشتار همراه باشيد تا ۷ راه براي رسيدن محبوبيت در شبکه هاي اجتماعي را به شما معرفي کنيم.
اطلاعات بسيار زيادي وجود دارد که روش‌هاي دستيابي به شبکه هاي اجتماعي را شرح مي‌دهند.
اين اطلاعات ممکن است کمي پيچيده به نظر آيند، از اين رو، آنها را در هفت روش ساده براي محبوب شدن در شبکه‌هاي اجتماعي خلاصه کرده‌ايم.

۱. محتواي هدفدار
آيا شما در اغلب مواقع محتوايي در ارتباط با موضوعات متنوع به اشتراک مي‌گذاريد؟ اگر اين کار را براي استفاده شخصي خود انجام مي‌دهيد مشکلي پيش نمي‌آيد، اما اگر براي نام تجاري يا برند خود چنين فعاليتي مي‌کنيد، اين روش مي‌تواند ارتباطات شما را در حالت سردرگم قرار دهد. اولين توصيه اين است: کمي زمان اختصاص دهيد و به اين بينديشيد که در تلاش‌ايد چه کسي را مورد هدف قرار دهيد؟ مخاطبان شما را چه کساني تشکيل مي‌دهند؟ به شما پيشنهاد مي‌کنيم به حداکثر پنج موضوع دلخواه که مي‌خواهيد در ارتباط با آن پست هاي جديد بگذاريد و همچنين به مخاطباني که اين‌گونه پست‌ها مي‌توانند آن‌ها را جذب کنند، فکر کنيد.

۲. فعاليت متناوب
وجود نظم يک نکته اساسي براي آگاه سازي مخاطبان از نام تجاري است. اگر با پست‌هاي کم و بدون روال خاص در شبکه هاي اجتماعي فعاليت کنيد، به مرور زمان فراموش خواهيد شد يا دنبال کنندگان خود را از دست خواهيد داد؛ چراکه به دنبال يافتن يک رقيب فعال‌تر خواهند بود. اين نکته بسيار مهم است که شما برنامه‌ريزي دقيقي داشته باشيد که بر طبق آن زمان پست کردن مطالب را مشخص کنيد و بدانيد چه چيزي بايد در ارتباط با آن پست بيان کنيد.

به اين منظور مي‌توانيد از روش‌هاي بازاريابي شبکه هاي اجتماعي نيز استفاده کنيد. پيشنهاد ما، استفاده از يک شبکه اجتماعي براي زمان‌بندي پست‌ها است (مي‌توانيد از چند حساب کاربري استفاده کنيد). فعاليت انحصاري در يک شبکه اجتماعي به شما اجازه مي‌دهد براي زمان ارسال پست‌ها در پلت‌فرم‌هاي مختلف برنامه‌ريزي کنيد.

۳. دنبال‌کننده‌ها يا Followers
يک عنصر اساسي در شبکه هاي اجتماعي وجود دارد؛ زمان قابل ملاحظه‌اي لازم است تا به پايگاهي قدرتمند از دنبال کننده‌ها دست يافت. برخي از ارتباطات از همان ابتدا گسسته مي‌شوند. ممکن است محتواي پست‌ها به ميزان لازم براي آن افراد جالب نباشد يا افراد در انتظار دنبال شدن از سوي شما بوده‌اند. آنها را فراموش کنيد و به جذب افراد ادامه دهيد و ارتباطات باارزشي پديد آوريد. اما چگونه مي‌توان به چنين ارتباطاتي دست يافت؟ بسيار ساده است، به طور منظم به ارسال پست‌ها ادامه دهيد و پست ها را هدف قرار دهيد. با اين روش مي‌توانيد جريان ثابتي از ارتباطات کسب کنيد که به مطالب ارسالي شما علاقه‌مندند.

۴. محتواي اصلي يا محتواي کپي شده
اشتراک‌گذاري مطالب ديگران خوب است، اما نه هميشه! سعي ما ايجاد تقريبا ۵۰ درصد از مطالبي است که پست مي‌کنيم. استفاده از مطالب جديد و متنوع براي ايجاد تمايز، بسيار مهم و حياتي است. روش‌هاي بازاريابي محتوا به شما کمک مي‌کند، محتواي مفيد و باکيفيتي توليد کنيد. به علاوه، بهتر است در هنگام ارسال پست‌ها نظر خود را نيز ضميمه آن کنيد. به عنوان يک پيشرو، از قابليت‌هاي مثبت خود استفاده کنيد تا به زودي به يکي از قابل اعتمادترين مشاوران در زمينه فعاليت خود تبديل شويد.

۵. تعامل با مخاطبان در شبکه هاي اجتماعي
از پست‌هايي که ارسال مي‌کنيد چه ميزان بازخورد دريافت مي‌کنيد؟ اين موضوع به ارزيابي مشارکت انجام شده در زير پست‌هاي‌تان کمک مي‌کند. همچنين اين ارزيابي مي‌تواند پستي که بيشترين درجه مشارکت را داشته مشخص کند. با توجه به اين اطلاعات مي‌توانيد يک استراتژي براي شبکه اجتماعي خود به وجود آوريد. به علاوه موثرترين زمان ارسال مطالب، پست‌هايي که بيشتر مورد توجه بوده‌اند و سبکي که بيشتر مورد استقبال قرار گرفته‌اند نيز مشخص مي‌شوند. يک پست مي‌تواند حاوي پرسش، نظرسنجي يا تصاوير باشد. البته براي تاثير بيشتر مي‌توان از ترکيب سه حالت استفاده کرد.

۶. هشتگ‌ها (hashtags)
از اينکه تمام کلمات را # هشتگ‌گذاري کنيد، بپرهيزيد. ابتدا اين کار خواندن متن شما را با مشکل مواجه خواهدکرد و همچنين از قابليت اصلي هشتگ‌ها استفاده نخواهيد کرد. بهتر است به جست‌وجوي کلمات کليدي مناسب و مرتبط با برند و کسب و کار خود بپردازيد و از آنها استفاده کنيد. اين کار به شما کمک خواهدکرد به آساني در رسانه‌ها و شبکه‌هاي جتماعي ديده/ يافته شويد. اين گزينه نيز به افزايش دنبال کننده‌ها منجر خواهد شد.

۷. ارتباطات
معمولا هرچند وقت يک‌بار در شبکه هاي اجتماعي به مکالمه با ديگران مي‌پردازيد؟ اين موضوع بسيار مهم است؛ چرا که شما را به يک مخاطب جذاب تبديل مي‌کند و ديگران خواهان تعامل با شما خواهند بود و آنها تمايل خواهند داشت در بحث‌هاي‌تان شرکت کنند. اين کار پتانسيل مخاطبان را افزايش خواهد داد، بنابراين گروهي تشکيل دهيد و شروع به بحث کنيد و از افراد گروه بپرسيد.منبع:

فروش اسکریپت

اسکریپت مجله تفریحی فان سیتی به فروش میرسد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه زیر مراجعه کنید.

فروش اسکریپت

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات


جدیدترین اخبار

در انتخاب و نمایش محتوا هیچ دخالت انسانی وجود ندارد لذا از شما خواهشمندیم در صورتی که این مطلب را مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران است به ما گزارش کنید.